دکتر نوبخت در دانشگاه آزاد اسلامي يزد  در حمایت از میرحسین موسوی :ا ارائه برخی آمار و ارقام از مهندس میرحسین موسوی دفاع ، و ایشان را ذخیره انقلاب و یار و همراه امام راحل برشمرد

یزدفردا "دکتر نوبخت نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی و دبیر کل حزب اعتدال و توسعه به دعوت از جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این دانشگاه به سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه؛ دکتر محمد باقر نوبخت ، یازده روز مانده به دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع گسترده دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سخنرانی پرداخت.

در این جلسه دکتر سید عباس پاکنژاد نماینده دوره قبل مجلس شورای اسلامی، مهندس اولیاء نماینده فعلی مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولین وی را همراهی نمودند. در این مراسم دکتر نوبخت از دانشجویان خواست تا تنها به حضور و شور جوانی تکیه نکنند و عقلانیت را نیز در انتخاب کاندیدا ی اصلح در نظر داشته باشند.

 وی در ادامه با ارائه برخی آمار و ارقام از مهندس میرحسین موسوی دفاع ، و ایشان را ذخیره انقلاب و یار و همراه امام راحل برشمرد. وی در ادامه با شکل دهی تریبون آزاد به سؤالات دانشجویان پاسخ و همه را به شرکت در انتخاباتی پر شور دعوت نمود. لازم به ذکر است دکتر نوبخت ساعت 17 عصر همین روز به دعوت از انجمن اسلامی دانشجویان آموزشکده شهید صدوقی این دانشکده به سخنرانی خواهد پرداخت.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا